Direktlänk till inlägg 31 mars 2017

Test

Av Anonym Person - 31 mars 2017 22:30

Hej! På den här bloggen tänkte jag skriva lite dikter, tankar, och lite sådant. Detta är mer av ett testinlägg - kommer riktiga inlägg sen.

-

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Anonym Person - 8 juni 2015 19:01

Hejsan allihopa!  Här är en sak jag velat blogga om några gånger men antingen glömt bort eller inte känt att blogga om just då för det skulle ta en tid att skriva. Jag hade tänkt att prata om USA och deras propaganda. Inte bara bilder, men filmer...

Av Anonym Person - 7 juni 2015 19:55


Ni har hört talas om gruppen "Förbjud tiggeriet" väl?  Jo, nu är det någon som kommenterat en sak som fångade mitt öga.  "Älskar Sverige med dess traditioner du gamla du fria, nu får inte ens barnen ha skolavslutning i skolan å sjunga psalmer för...

Av Anonym Person - 4 juni 2015 14:39

Hej och herregud!  Snart är det lov, sen sommarjobb. Men, tänkte inte prata om det. Först vill jag säga: Ursäkta för den dåliga uppdateringen! Sen vill jag säga, att men herregud:   http://www.expressen.se/nyheter/darfor-ar-estelle-hemma-ista...

Av Anonym Person - 25 maj 2015 17:09

Jag är trött på folk som säger att allt är ett elände men sedan inte gör något för att det ska bli bättre Jag är trött på att man knappt kan lita på någon nu för tiden, inte ens sin egna familj Visst är det så att barn hör saker från de vuxna och...

Av Anonym Person - 21 maj 2015 21:26

Hej! Vill säga det, att jag har tröttnat så mycket på hur folk överdramatiserar allting. Mina föräldrar t.ex., ja jag bor med dom. Strunt i om jag bor med dom eller inte, inte de som är poängen. Men i alla fall, vi har planerat en resa till Turkiet...

Ovido - Quiz & Flashcards